Inpakken en bijna wegwezen! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van chrisenruby - WaarBenJij.nu Inpakken en bijna wegwezen! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van chrisenruby - WaarBenJij.nu

Inpakken en bijna wegwezen!

Door: Chris en Ruby

30 Augustus 2013 | Nederland, Enschede

Nog 2 weekjes en dan.....vliegen wij naar Aqaba!!!

Eerst leek het nog zo ver weg, maar nu komt het moment van vertrek toch langzamerhand steeds dichterbij. De laaste weken, de laatste voorbereidingen. Wij hebben er in ieder geval al onwijs veel zin in!
Ondanks alle "negatieve" berichtgeving vanuit buurland Syrie, zijn wij vol goede moed dat onze vakantie een onwijs mooie ervaring wordt en dat wij ervan kunnen gaan genieten! Rest ons nog een drukke voorbereiding, er moet immers nog zoveel worden aangeschaft om goed voorbereid op reis te kunnen, maar dat gaat ongetwijfeld goed komen.

Groeten, Christiaan en Ruby

• 03 September 2013 - 11:18

Henk:

Leuke site! Ben benieuwd naar de ervaringen en foto's. Hopen op een veilig verblijf en reis.

• 07 September 2013 - 22:20

Gerianne:

Gasmasker en kogelvrij vest bij je?!? Oh ja en natuurlijk de tools voor n bakkie of knakkie!!
    Veel plezier en geniet van de vakantie!! En heelhuids weer terug!
    Xx