Een koffer, een koffer, een koffer vol met koffie - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van chrisenruby - WaarBenJij.nu Een koffer, een koffer, een koffer vol met koffie - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van chrisenruby - WaarBenJij.nu

Een koffer, een koffer, een koffer vol met koffie

Door: Chris

14 September 2013 | Jordanië, Akaba

Op een regenachtige zaterdagmiddag vertrokken we dan eindelijk vanaf schiphol naar onze vakantiebestemming. Het inchecken was al gebeurd, dus snel door de douane. Dat is tegenwoordig heel futuristisch georganiseerd. In een soort hokje lopen, paspoort op de scanner, naar t scherm kijken en klaar waren we! Heel apart, geen tascontrole. Die bleek plaats te vinden bij de gate. Op tijd vertrokken vanaf de polderbaan en na een prettige vlucht (die voorspoediger ging dan gedacht) aangekomen in Aqaba. Bam! Warme luchtgolf erop. Pfff even zweten, maar goed. Uiteindelijk in de bus, naar het hotel en ingecheckt. Koffer geopend en.........shit! Bus met oploskoffie geknapt, door t zakje, alles onder. Na alles uitgespoeld en gesopt te hebben alles opgehangen en ons opgemaakt voor een zeer korte nacht. morgen weer verder!

Groetjes! Ruby en Chris